دی وی دی فابریک کیا اسپورتیج
نوشته شده توسط : اتو آلات

دی وی دی فابریک کیا اسپورتیج 2011-2015

مانیتور فابریک اتومبیل کیا اسپورتیج 2011-2015 دارای جی پی اس و نویگیشن و بلوتوث
پخش کننده های دو دین برای کاربرانی که ترجیح میدهند داخل خودرو از امکاناتی مانند دیدن فیلم، استفاده از دوربین خودرو و سایر ویژگیهای هوشمند بهرهمند شوند، بسیار پرکاربرد واقع میشود.  
دی وی دی فابریک کیا اسپورتیج یکی از محصولات با کیفیت کمپانی معروف کاسکا است که با برند پیکسل پلاس برای همین دسته از کاربران طراحی و تولید شده است.
این محصول دارای صفحه نمایش 8 اینچی لمسی با رزولوشن 800*480 و بک لایت LED است که در تابش مستقیم نور آفتاب هم تصویر واضحی به شما می دهد. از لحاظ سخت افزاری دارای قدرت خوبی می باشد به طوری که مجهز به پردازنده دو هسته ای A9 و حافظه رم 512mb می باشد. سیستم عامل دستگاه از ویندوزCE  پشتیبانی می کند. برای این دستگاه خروجی جداگانه ای به جهت اتصال به آمپلی فایر فابریک ماشین در نظر گرفته شده که این دستگاه را جزو سیستمهای صوتی پیشرفته با قابلیت سازگاری بالا تبدیل کرده است. این دستگاه علاوهبر پخش CD ، DVD - درگاه USB وپشتیبانی از موجهای AM-FM رادیو قدم دیگری برداشته تا دست شما را برای انتقال هرچه بهتر اطلاعات موردنیازتان باز بگذارد به طوری که قابلیت راه اندازی و استفاده از ورودی AUX و پورت USB فابریک خودرو را برای شما فراهم آورده است تا از این دو طریق بتوانید محتوای دلخواهتان را با کیفیتی بهتر بشنوید.توانایی راه اندازی کلیدهای کنترل از روی فرمان خودرو گام دیگری در ارتقای سطح عملکرد این دستگاه است. این سیستم دارای بلوتوث بوده و میتواند با دستگاههای هوشمند شما به سادگی هماهنگ شود. از امکانات دیگر دستگاه وجود گیرنده دیجیتال، GPS ونویگیشن می باشد.پشتیبانی از فرمتهای متنوع صوتی و تصویری باعث میشود تا کاربران بتوانند قادر به استفاده از اکثر فایلهای صوتی و تصویری خود باشند.امکان نصب دوربین عقب و مانیتور پشت سری.از دیگر مزیت های بسیار کاربردی این محصول عدم نیاز به دستکاری و هرگونه تغییر در سیم کشی فابریک خودرو بوده، به گونه ای که سوکت این دستگاه با سوکت اتصال تعبیه شده در خودرو هماهنگ می باشد. این محصول برای کاربران مشکلپسند بسیار مناسب است و میتواند رضایت آنان را جلب کند.

اتوآلات مرجع تخصصی بررسی و فروش لوازم جانبی خودرو

شما میتوانید فیلم آن پک این محصول را در سایت ما مشاهده نمایید

www.otoalat.ir

جهت خرید این محصول نام آنرا و یا کد 1008 برای ما پیامک نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

سامانه پیام کوتاه ما

02188175326

همينطور براي دريافت جديدترين اخبار ميتوانيد ما را در تلگرام و اينيستاگرام نيز دنبال کنيد:

https://telegram.me/otoalat

https://www.instagram.com/otoalat

اتوآلات را نيز ميتوانيد در گوگل سرچ نماييد
www.otoalat.ir

جهت خرید این محصول میتوانید به اتو آلات مراجعه نمایید.

اتوآلات OTOALAT





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: