ضبط پایونیر مدل Pioneer DEH-X9650BT
نوشته شده توسط : اتو آلات

ضبط پایونیر مدل Pioneer DEH-X9650BT

 DEH-X9650SD.
مدلDEH-X9650BT پخش‌کننده‌ای مناسب برای خودرو است که در اندازه‌ی 1DIN تولید می‌شود. صفحه‌نمایش این مدل از نوع LCD 3خط  است و می‌تواند اطلاعات موردنیازتان را به نمایش درآورد. در این دستگاه دو عدد پورت USB تعبیه شده که کمک می‌کند تا بتوانید موسیقی یا صدای موردعلاقه‌تان را از طریق انواع حافظه فلش بشنوید. همچنین به لطف پورت AUX قادر خواهید بود تا تلفن همراه‌تان را به دستگاه متصل کرده و آن را به پخش‌کننده‌ای قدرتمند بدل کنید و از پخش با کیفیتی بهره ببرید. بعلاوه می توان دستگاه ipod خود را بوسیله کابل رابط به این مدل وصل کرده و از اطلاعات موجود در آن استفاده نمائید. شاید هنوز هم گوش دادن به موسیقی یا صدای مجری رادیویی یکی از لذت‌هایی باشد که هنوز می‌توان با این پخش‌کننده‌ها آن را تجربه کرد. با وجود پیشرفت‌های چشمگیری که روزبه‌روز شاهد آن هستیم، شاید تعداد محدودی از افراد باشند که از CD برای منبع موسیقی خود استفاده کنند. با این وجود پایونیر برای این مدل قابلیت پخش از طریق CD را هم پیش‌بینی کرده تا برای دسترسی به موسیقی موردعلاقه‌تان محدودیتی نداشته باشید.این مدل قابلیت پخش فرمتهای  WMA/MP3/AAC را دارد.بیشینه صدای خروجی دستگاه 50 × 4 وات است که در بیشتر پخش‌کننده‌های جدید هم همین مقدار در نظر گرفته می‌شود و قدرت خروجی مطلوبی را به ما می دهد. از دیگر ویژگی های فنی این دستگاه می توان به  کیفیت صدای 24 بیتی وسه جفت خروجی RCA اشاره کرد که در شنیدن صدایی مطلوب به گوش شما مؤثرند. دارای سیستم بلوتوث داخلی می باشد که می توان سایر دستگاه های دارای این فناوری را با آن کانکت کرده و از فایلها و سایر امکانات آن استفاده نمود. با اتصال یک آمپلی‌فایر مناسب می‌توانید صدایی به‌مراتب قدرتمندتر و با کیفیتی بالاتر را بشنوید و از آن لذت ببرید.قابلیت Mixtrax از دیگر امکانات موجود در این مدل است. همراه این محصول ریموت کنترل و کیف مخصوص حمل پنل موجود می باشد.
تنها تفاوت این مدل با 9650SD نداشتن درگاه کارت حافظه و دارا بودن بلوتوث برای تماس ها و اجرای موسیقی میباشد.
نمایشگر بزرگ LCD و 3 خطی نقطه ای کامل بسیار دقیق و مجهز به سیستم اهرم میباشد به همراه مرورگر موسیقی برای جست و جو و اتخاب ساده و سریعتر آهنگ ها.
این پخش علاوه بر تمام کارایی ها درگاه ورودی SD کارت را نیز دارا میباشد.
عملکرد مرورگر موسیقی داخلی پایونیر به طور خودکار آهنگ ها را بر حسب حروف الفبا و با استفاده از اطلاعات مربوط به برچسب فایل صوتی ، بر اساس نام هنرمند ، آلبوم ، ترانه یا نوع فهرست بندی مینماید.  جست و جو بر اساس حروف الفبا باعث میشود به آهنگ مورد علاقه ی خود از یک بایگانی بزرگ به سهولت و سرعت دسترسی پیدا کنید.
مهندسین شرکت پایونیر به منظور یکپارچه سازی خصوصا قطعه های طراحی شده برای کیفیت صدای برتر ، تست های شنوایی را با دقت هرچه بیشتر انجام میدهد.  پخش جدید پایونیر را امتحان کنید.  خازن صدای با ظرفیت بالای این محصول ، تاثیر بسزایی در ورودی سیگنال صدا برای پخش صدایی با کاراییه بالا دارد.
اکولایزر گرافیک 5 باندی به شما امکان میدهد ، تنظیمات آکوستیک را متناسب با شرایط داخلی خودرو ، تنظیمات برگزیده ی شخصی خود و حالت صدای مورد نظر تنظیم دقیق کنید.
با این محصول میتوانید از فایل های فشرده صوتی MP3 و WMA موجود در دستگاه USB ، تلفن هوشمند و دیگر دستگاه های پخش خود ، شفافیت صدا ، گرما و تمام جزییاتی که خاننده در صدای خود دارد را بشنوید.  با بازیابی اطلاعات (خصوصا در فرکانس بالا) که در روند فشرده سازی دیجیتالی از بین میرود ، فناوری پیشرفته بازیابی کننده صوتی پایونیر قادر است پخش صدا را دقیقا تا فرکانس 20 کیلو هرتز ارتقا دهد.
Pioneer از مهارت منحصر به فرد خود برای جریان ممتد و بدون توقف سرگرمی خودرو استفاده کرده است ، بنابراین میتوانید شادی گوش دادن به موسیقی را که بنظر میرسد یک DJ آن را پخش میکند تجربه کنید.
هنگامی که MixTrax شروع میشود ، نورها با ضرب موسیقی شروع به ارسال پالس میکنند ، و با ایجاد جلوه های نور کلوب مانند یک حالت بهبود رقص را ایجاد میکند.
 
 
 
مشخصات فنی:
بلوتوث برای تماس ها و اجرای موسیقی.
دارای ورودی SD کارت.
اتصال مستقیم iPod و iPhone از طریق USB.
برنامه ARC از پایونیر برای اندروید.
اکولایزر گرافیک 5 باندی.
خروجی اولیه RCA و 3 عدد 4 ولت.
تغییر رنگ نور پشت دکمه ها و نمایشگر.
تنظیمات روشنایی 10 مرحله ای.

اتوآلات مرجع تخصصی بررسی و فروش لوازم جانبی خودرو

شما میتوانید فیلم آن پک این محصول را در سایت ما مشاهده نمایید

www.otoalat.ir

جهت خرید این محصول نام آنرا و یا کد 2036 برای ما پیامک نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

سامانه پیام کوتاه ما

02188175326

همينطور براي دريافت جديدترين اخبار ميتوانيد ما را در تلگرام و اينيستاگرام نيز دنبال کنيد:

https://telegram.me/otoalat

https://www.instagram.com/otoalat

اتوآلات را نيز ميتوانيد در گوگل سرچ نماييد
www.otoalat.ir

جهت خرید این محصول میتوانید به اتو آلات مراجعه نمایید.

اتوآلات OTOALAT





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: